A COVID-19 miatti helyi és országos lezárások idején a feldolgozóipar biztonságos, ellenőrzött környezetben folytatott munkával segíti a gazdaság működését. Ebben az időszakban is fontos a forgácsolószerszámok teljesítményét maximalizáló műszaki támogatás. Az utazási korlátozások és lezárások közepette ez néha nehezen biztosítható. Az új LiveTechPro alkalmazással a CERATIZIT olyan platformot biztosít területi képviselői és alkalmazástechnikusai számára, amelyen keresztül távolról is ott tudnak lenni Önnel, amikor szükséges.
A CERATIZIT innovatív „LiveTechPro” megoldása azonnali, hozzáértő, vizuális támogatást és műszaki segítségnyújtást kínál megmunkálási problémákhoz, illetve a folyamatok optimalizálásához. Az alkalmazás kétirányú, élő kép- és hangkapcsolatot létesít az ügyfél gépkezelője vagy gyártásmérnöke és a CERATIZIT műszaki támogatócsapata között. Ezáltal garantált egy másodpercek alatt elérhető, megbízható szolgáltatás, amely biztosítja a zökkenőmentes gyártás fenntartását.
„Vállalatunk sikere az ügyfeleink telephelyén nyújtott, közvetlen műszaki támogatásra épül. Mindig ez lenne az elsődleges választásunk a munkában. Rendkívüli helyzetben azonban rendkívüli intézkedésekre van szükség, hogy továbbra is a lehető legjobb támogatást tudjuk nyújtani az ügyfeleinknek. Mindig ez a legfőbb prioritásunk” – mondta Steffen Baur termékmenedzser és műszaki vezető az alkalmazás bevezetése kapcsán. „Úgy gondolom, hogy jelenleg a LiveTechPro a személyes látogatás legjobb alternatívája. A rendszer segítségével csapatunk távoli támogatást tud nyújtani, amely lehetővé teszi, hogy ügyfeleink továbbra is ki tudják használni a legújabb szerszámaink teljesítményben nyújtott előnyeit.”
A LiveTechPro technológiája segítségével úgy lehet részletes megbeszélést folytatni, mintha ott lenne a helyszínen a CERATIZIT képviselője. Meg lehet jelölni konkrét problémákat és elemeket a képernyőn, és szükség esetén le lehet tölteni ezeket további megbeszélésre. A műszaki tanácsadás keretében azonnali válaszokat és megoldásokat lehet biztosítani.
A LiveTechPro rendszere több szinten működik. Az okostelefonon vagy táblagépen keresztül közvetített videó a kiindulópont. A rendszer a virtuális valóság technológiájával is használható. Ez a virtuális jelenlét a támogatás teljesen új formája.
„Majdnem olyan, mintha ott lennénk a gépnél. Amíg a lezárások és a korlátozott személyes érintkezés miatt nem tudunk látogatást tenni, addig a LiveTechPro biztosít zökkenőmentes kép- és hangkapcsolatot az ügyfél és a CERATIZT munkatársai között. Területi képviselőink és alkalmazástechnikusaink személyes jelenlét nélkül is segíteni tudnak.”
ForrásCERATIZIT