Intelligens karbantartás, szerviztámogatás kiterjesztett valósággal

A Salvagnini vadonatúj lemezhajlító megoldásai mellett folyamatosan bővülő szolgáltatási portfólióját is bemutatta a 2022-es EuroBLECH-en. Az ACTY, a LINKS, a Close2you és a ConceptS mind hatékonyabb folyamatokat biztosítanak a felhasználók számára, ajánlatadástól a szervizelésig.

Értéket az értékből

A közelség, a megbízhatóság és a jövőorientáltság olyan értékek, amelyek mindig is meghatározták a Salvagnini termékcsaládot – és amelyek konkrétan is érvényesülnek a szolgáltatások tekintetében, amelyet az olaszországi székhelyű csoport az ügyfelei rendelkezésére bocsát. Egy moduláris, személyre szabott kínálat, az ügyfelekkel való hosszú távú együttműködés során különböző időpontokban felmerülő igények kielégítésére összpontosít, amely lehetővé tette a hosszútávú partneri kapcsolatok kialakítását.

Salvagnini_LINKS

Kép forrása: Salvagnini

„Úgy gondoljuk, hogy a szolgáltatások szó valódi jelentése az értékteremtés, és az általunk kínált szolgáltatások köre hatékonyan alakítja át vállalati értékeinket ügyfeleink számára hasznos értékké” – magyarázza Eros Pavarini, a Salvagnini szolgáltatásokért felelős termékmenedzsere. „Közel állunk ügyfeleinkhez: meghallgatjuk igényeiket, és igyekszünk mindig megfelelni elvárásaiknak. A 35 szervizközpontból álló hálózat kiépítése és fejlesztése azt jelenti, hogy fizikailag és kulturálisan közel vagyunk az ügyfelekhez. A hosszú gép- vagy rendszer-életciklus sokféle igényére reagáló szolgáltatásokra való összpontosítás azt jelenti, hogy készek vagyunk meghallgatni az ügyfeleket és az igényeiknek megfelelő megoldásokat javasolni nekik. A digitalizációban és az új technológiákban való erős hit, azok kihasználása a kritikus helyzetek megelőzése, az igények felismerése, mielőtt azok szűk keresztmetszetbe kerülnének, a gépleállások csökkentése és a gyártási folyamatok optimalizálása érdekében konkrét válaszokat nyújtunk az ügyfeleknek. Az ügyfelek valóban a Salvagnini döntései középpontjában állnak. Hiszünk abban, amit csinálunk, és keressük a legjobb megoldást, elkísérve a vállalatokat növekedésükben és fejlődésükben. Készen állunk arra, hogy kipróbáljuk a technológiai fejlődés által elérhetővé tett legjobb megoldásokat, hogy javítsuk az ügyfelekkel való interakciót, egyszerűsítve és felgyorsítva minden olyan döntést, amely értéket teremt. Felfogjuk a fejlődés jeleit, megelőzve az ipari trendeket: ezért választunk úttörő technológiákat, hogy megfeleljünk ügyfeleink igényeinek.”

A Salvagnini szolgáltatásai tehát kézzelfogható értéket képviselnek, amely különböző módokon fejeződik ki: az értékesítés előtti tanácsadástól az alkatrészek és karbantartási készletek szállításáig, a többszintű képzéstől a szolgáltatási szintű megállapodásokig, a szervizeléstől az elemzésig és a termelési folyamatok adatvezérelt optimalizálásáig a legmodernebb digitális eszközök segítségével. Ez olyan műszaki és funkcionális érték, amely a felhasználók számára mindig nagyobb hatékonyságot és gazdasági eredményeket jelent.

„A szolgáltatásaink fokozatos bővítése végül magát a Salvagnini-t is átalakította. Egy gyártó vállalat vagyunk, egy másodlagos iparág, amely prémium szintű szerszámgépeket gyárt, de üzletünk jelentős része a tercier szektorban, a szolgáltatásokban rejlik” – folytatja Pavarini. „Az EuroBLECH-en úgy döntöttünk, hogy a standunk egy részét néhány olyan szolgáltatásunknak szenteljük, mint például a karbantartási készletek és az ACTY, egészen a proaktívabb funkciókig, amelyek célja a beavatkozások megelőzése és a rendszer hatékonyságának javítása, beleértve a karbantartási szerződést és a LINKS IoT megoldást. Nem is beszélve a felújítási, nagyjavítási, funkcióbővítési és képzési szolgáltatásokról.”

Szolgáltatások, amelyek változást hoznak

Karbantartási csomagjainkkal támogatjuk ügyfeleinket abban, hogy fenntartsák rendszereik csúcsteljesítményét és csökkentsék a gépleállások idejét. A karbantartási készletek modulárisak, így az ügyfelek csak a fogyóeszközöket vagy a leggyakrabban használt alkatrészeket vásárolhatják meg, ezeket kedvezményes feltételekkel, beleértve az önállóan cserélhető alkatrészeket, vagy az összes olyan alkatrészt, amelyet idővel valószínűleg cserélni kell. Ezzel csökkentik a gép leállási idejét és az üzemeltetési költségeket.

Az Acty egy kiterjesztett valóság alkalmazás, amely sokkal hatékonyabbá teszi a távoli támogatást a Salvagnini műszaki szakemberei és az ügyfél munkatársai közötti interakciókban. Az Acty segítségével a hiba diagnosztizálása és a megoldás azonosítása gyors és egyszerű. Az Android vagy iOS eszközökre elérhető Acty minimalizálja a gépek leállási idejét és a Salvagnini mérnökeinek helyszíni beavatkozását.

 

A karbantartási szerződések célja a rendszer teljesítményének javítása és a nem tervezett gépleállások minimalizálása. A Check-up formulával a Salvagnini szakemberei tervezett ellenőrzéseken keresztül figyelik meg a rendszer állapotát, és strukturált jelentést készítenek, amelyben feltüntetik a szükséges karbantartási és javító beavatkozásokat, valamint kiemelik a sürgős eseteket. Az ellenőrző vizsgálatokon kívül a smart formula tartalmazza a LINKS adatokat is, amelyeket a Close2You jelentésben foglalnak össze. Ez az új on condition karbantartási formula, amely az összes csatlakoztatott gép adatain alapul. Az adatok elemzéséből és értelmezéséből a Salvagnini szakemberei kiemelik a lehetséges javítási területeket, a rendszer működésével kapcsolatban is, és javaslatokat tesznek a használat fejlesztésére, biztosítva a helyszíni beavatkozások nagyobb hatékonyságát. A gold formulával az ellenőrzés és az állapotfenntartás értékén felül az all-inclusive szolgáltatás előnye is jár, így beleértve az esetleges javításokat is.

A LINKS az az IoT-szolgáltatás, amely a legújabb üzleti intelligencia-technológiák segítségével javítja a Salvagnini rendszereinek általános hatékonyságát. A LINKS a gépek teljesítményének nyomon követésére és a termelési adatokhoz, a naplókhoz, a teljesítmény KPI-khez, a telemetriához és a paraméterek felügyeletéhez való hozzáférésre szolgál a Condition Monitoring folyamaton keresztül. A LINKS a Salvagnini által használt motor a Close2You jelentések elkészítéséhez, amely áttekintést nyújt a rendszer teljes állapotáról, javaslatot tesz a szükséges karbantartási beavatkozásokra azok kritikussága szerint, és egyeztetett beavatkozásokat javasol a meghibásodások kockázatának minimalizálása érdekében. A Close2You-jelentéseket minden olyan ügyféllel megosztják, aki intelligens karbantartási szerződést kötött.

A szervizszolgáltatások hosszú távon biztosítják a rendszer teljesítményét és értékét. Egy alapos vizsgálatot követően a Salvagnini szakemberei beavatkoznak az elhasználódott alkatrészek cseréje érdekében, a központban elkészített és tesztelt készletekkel, és ahol lehetséges, frissítik a rendszereket az elavulás elkerülése érdekében.

A Salvagnini SIM-jeivel lehetőséget kínál ügyfeleinek arra, hogy minden rendszer teljesítményét javítsák, és az első telepítés után új funkciókkal egészítsék ki. A hardver és a szoftver megújítható a rendszer értékét növelő frissítésekkel és többé-kevésbé mélyreható beavatkozásokkal, amelyek jelentősen megváltoztathatják a rendszer eredeti konfigurációját, beleértve például az új raktárrendszereket vagy csatlakozásokat.

A Salvagnini különböző szintű képzéseket is kínál a telepített rendszerek programozásához, használatához és karbantartásához, a bennük rejlő lehetőségek teljes kiaknázásához. A standard tanfolyamok mellett egyedi igényeknek megfelelően felépített, egyéni tanfolyamok is rendelkezésre állnak.

A ConceptS a Salvagnini megoldása a termelési folyamatok elemzésére, szimulálására és optimalizálására, az ügyfelek számára. A szakemberek elemzik és szimulálják a folyamatokat, függetlenül a gyártási körülményektől, hogy meghatározzák a Salvagnini rendszerek legjobb konfigurációját, akár a downstream folyamatok optimalizálásával, beleértve az alkatrész-kezelést, a logisztikát vagy az összeszerelési tevékenységek sorrendjét.

Az EuroBLECH 2022 kiállításon a Salvagnini nagy teret szentelt ezeknek a kérdéseknek, a standján. Ez ideális helyszín volt a szoftverek és szolgáltatások központi szerepének bemutatására, valamint ügyfeleink mindennapi tevékenységének különböző szintjeire gyakorolt hatásának bemutatására.

ForrásSHM Consulting

További információ:

A Salvagnini hivatalos honlapján.

Az SHM Consulting hivatalos honlapján.

Megosztás
[
    ]