Egyszerű, gyors, közvetlen ügyfélszolgálat – Az Ecoclean új applikációjával hatékonyabb a kommunikáció

Függetlenül attól, hogy karbantartási feladatról, műszaki problémáról vagy pótalkatrészről van-e szó, az új alkalmazással könnyebb kapcsolatot létesíteni az Ecoclean szervizcsapatával.

Ecoclean Service App_Header Image (003)

A rendszer hibát észlel, probléma merül fel a karbantartási műveletek során, nincs raktáron egy pótalkatrész vagy szükség van egy bizonyos gép vagy folyamat műszaki lekérdezésére – ez csupán néhány oka annak, amiért egy üzemvezetőnek kapcsolatba kell lépnie egy adott berendezés gyártójával, hogy a hiba mihamarabb elhárításra kerüljön.

Gyors, lényegretörő szervizelés

Annak érdekében, hogy az üzemvezetők még gyorsabb és hatékonyabb támogatást kapjanak ilyen esetekben, az Ecoclean számos digitális szolgáltatást kínál. Ide tartozik az új szerviz alkalmazás is, iOS és Android rendszerű okostelefonokra, valamint számítógépek és tabletek webes felületeire. A szoftver, amely jelenleg hét különböző nyelven érhető el, automatikusan továbbítja a szervizkérelmeket, közvetlenül az illetékes Ecoclean fióktelep karbantartó személyzetének.

Az alkalmazás különféle menüpontokkal rendelkezik a kapcsolatfelvételhez, például: „Hiba jelentése”, „Pótalkatrész-lekérdezés” és „Technikai támogatás”. Ez az előválasztás gondoskodik arról, hogy a kérelmet a megfelelő szervizcsapat megfelelő tagjának továbbítsák. Ha egy vállalat egynél több Ecoclean tisztítórendszert működtet, akkor a kérdéses gépet kiválaszthatja a „Saját gépek” menüből. Ily módon a szervizes pontosan tudja, az adott kérés mely rendszerre vonatkozik és rögtön kézhez kapja a szükséges dokumentációt.

Ecoclean_PR_Service-App_red-versand

Könnyű, megbízható használat: valós idejű kapcsolat chat-en és videón keresztül

A szervizkérelem során a kétutas, valós idejű kapcsolat chat-es és képes-videós funkciókkal könnyíti a kommunikációt a gépkezelő és az Ecoclean szervizes munkatársa között. A hibás alaktrész fotója például élőben elküldhető, így a hiba gyorsabban azonosítható, a megrendelés/árajánlat hamarabb megadható. A probléma megoldásához vagy a karbantartáshoz szükséges információkat és utasításokat okostelefonról közvetlenül a személyzetnek lehet továbbítani. A videótelefonálás lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálat valós időben követhesse a végzett munkálatokat és azonnal beavatkozzanak, ha valamit esetleg “rosszul” csinálna a gépkezelő. A telefon és chat funkciók pedig azonnali válaszadást biztosítanak és lehetővé teszik a részletesebb utasítások megadását.

Ennek köszönhetően a szükséges javításokat, műveleteket nem csak gyorsabban, de megbízhatóbban lehet elvégezni. A digitalizált szerviztámogatással így minimálisra csökkenthetők a nem tervezett leállások és a kapcsolódó termelési veszteségek. A megoldás ráadásul a karbantartók által megtett utak számát, ezáltal a CO2-kibocsátást is mérsékli.

ForrásEcoclean

További információ:

Az Ecoclean hivatalos honlapján.

Megosztás
[
    ]