Kiterjesztett valóság alapú ügyfélszolgálat

Az online szervizszolgáltatások legnagyobb hátránya, a pontos információ átadásának hiánya. Nem biztos, hogy az ügyfél mindig megfelelően körül tudja írni az adott problémát, a szervizes pedig ennek eredményeként, valószínűleg nem a kellő segítséggel szolgál. A BOBST új fejlesztése egy olyan innovatív szolgáltatást kínál, amivel ez a probléma egy csapásra megoldódhat.

Helpline-Plus-Smart-Headset_79796

A csomagolóipar egyik piacvezető beszállítója és szolgáltatója, a BOBST, bejelentette Helpline Plus AR megoldását – a világ első kiterjesztett valóság alapú távoli hozzáférést biztosító szervizszolgáltatását*. A Helpline Plus AR egy okos headsetből és egy kiterjesztett valóság (AR) kompatibilis szemüvegből áll. A technikai segítséget igénylő felhasználónak csak fel kell vennie a két eszközt, a BOBST szakembere pedig élőképen láthatja a problémát és ennek megfelelően tud utasításokat adni, valós időben.

*Hasonló szolgáltatást kínál a DMG MORI is, azzal a különbséggel, hogy ott AR szemüveg nélkül, egy, a munkatérbe szerelhető kamera segítségével közvetíthet az ügyfél élőképet. A szolgáltatásról EBBEN A CIKKÜNKBEN olvashat részletesebben!

“Ez egy hatalmas technológiai előrelépés az ügyfélélmény maximalizálása érdekében” – mondta el Julian Laran, az üzletági szolgáltatások vezetője. “Hisszük, hogy ez jelentős előnyökkel fog szolgálni ügyfeleink számára, különösen az idő- és költségmegtakarítások területén, amit a gyorsabb problémamegoldás eredményez. Az online segédvonalunk még az AR előtt is rendkívül gyorsan működött – most azonban úgy gondoljuk, egy adott problémát képesek leszünk még hatékonyabban, még kevesebb idő alatt megoldani.”

Helpline-Plus-Smart-Headset_79793

A Helpline Plus AR Wi-Fi-n keresztül csatlakozik és biztonságos kapcsolatot létesít az ügyfél szerszámgépével. A felhasználók kérésre igényelhetik a BOBST egyik szakértőjének segítségét, a kétoldalú videó- és hangátvitel segítségével pedig azonnali megoldást találhatnak a problémára.

“A Helpline Plus AR zökkenőmentes élményt kínál, hiszen az ügyfél BOBST berendezése közvetlenül kapcsolódik a szolgáltatáshoz” – fejtette ki Julian Laran. “Az okos headsetnek köszönhetően pedig mind az ügyfél, mind a technikus ugyanazt látja, egy időben, kizárva ezzel minden lehetséges kavarodást. A szolgáltatás áthidalja a tudáshiányt, végeredményben pedig kevesebb állásidőhöz, megnövelt termelékenységhez és egy lényegesen jobb felhasználói élményhez vezet.”

A Helpline Plus AR fokozatosan válik világszerte elérhetővé.

ForrásBOBST

További információ:

A BOBST hivatalos honlapján.

Megosztás
[
    ]