Nagyobb kapacitás, digitális megoldások és korrekt szervizszolgáltatás-árak

A DMG MORI már 2016-ban elkötelezte magát ügyfelei felé a „Customer First 1.0” programjával, illetve öt szervizígéretével. Ez az elhatározás azóta további fejlesztéseken esett át. A DMG MORI idén 200 új technikus alkalmazásával növelte kapacitásait. További újdonság, hogy a NETservice szolgáltatást egy SERVICEcamera alkalmazással bővítette. Ez az új megoldás gyors telefonos segítségnyújtást tesz lehetővé. Az orsó sérülése esetén a DMG MORI azonnali segítséget tud nyújtani az elérhető akár 2.000 gyári orsójának valamelyikével.

Kulcsfontosságú a fenntartható differenciálásban

„A szerviz egy igen érzékeny terület és a jövőben is az marad”, magyarázza Dr. Maurice Eschweiler az Ipari Szolgáltatások vezetőségi tagja a DMG MORI AKTIENGESELLSCHAFT-nál. A célkitűzéseinkkel hosszú távon folyamatosan javítjuk a szervizfolyamatainkat – mind élőben, mind a digitális színtéren. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy szerviz rendelkezésre állása jelentősen javult azáltal, hogy egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk a digitális megoldásokra is.

A DMG MORI sikeresen megnövelte szerviztechnikusai számát a vállalaton belül, ezzel kielégítve az ügyfelek fokozódó elvárásait.

A DMG MORI sikeresen megnövelte szerviztechnikusai számát a vállalaton belül, ezzel kielégítve az ügyfelek fokozódó elvárásait.

Kapacitásbővítés és rövidebb reakcióidők

A világon üzemelő több, mint 300.000 DMG MORI szerszámgép felhasználói számára a szervizszolgáltatás kiemelten fontos. Épp ezért a vállalat idén jelentősen növelte technikusainak számát, hogy ezzel is támogassa partnereit. Év végéig kb. 200 új szakember áll munkába, támogatva a már elérhető szervizcsapatot. Ezzel egy időben a DMG MORI kibővítette a belsős oktatási kínálatát ugyanúgy, mint az ügyfeleknek szóló képzések körét az új termékek és technológiák terén.

NETservice: modern távoli elérésű szolgáltatásajánlat, amely növeli a hotline hatékonyságát, ezáltal azonnali és gyorsabb segítséget nyújt az ügyfeleknek.

NETservice: modern távoli elérésű szolgáltatásajánlat, amely növeli a hotline hatékonyságát, ezáltal azonnali és gyorsabb segítséget nyújt az ügyfeleknek.

Több megoldás hotline-on keresztül

A digitalizáció fókuszában jelenleg a távoli elérésű szolgáltatások, mint a NETservice áll. Ehhez kapcsolódik a SERVICEcamera megoldás, amely vizuális megjelenítéssel segíti a problémamegoldást. A NETservice intuitív megoldást kínál és egyúttal kiterjedt, biztonságos hozzáférést a CELOS, IPC és NC rendszerekhez. Továbbá, lehetőséget ad több felhasználós távkonferenciák lebonyolítására a DMG MORI hálózatán keresztül, így a felhasználók kapcsolatba léphetnek a DMG MORI szakembereivel, hogy közösen oldják meg a felmerülő problémákat. A korábbi verziókkal összevetve az új távoli elérésű támogatás segítségével több probléma oldható meg a hotline-on keresztül, ezáltal gyorsabbá válik a szervizszolgáltatás.

A DMG MORI 36 hónapos gyártói garanciát vállal az általa forgalmazott MASTER orsókra – üzemóra-korlátozás nélkül.

A DMG MORI 36 hónapos gyártói garanciát vállal az általa forgalmazott MASTER orsókra – üzemóra-korlátozás nélkül.

Világszínvonalú orsószerviz

A szerszámgépek orsóinak karbantartása szintén kiemelt témája a szervizszolgáltatásnak. „A gépek szíve a főorsó”, mondja Dr. Maurice Eschweiler és biztosítja a felhasználókat arról, hogy az orsószerviz szolgáltatás továbbra is világszínvonalú marad. Ez az oka annak, hogy a gyártó 36 hónapos garanciát vállal a MASTER orsókra, üzemórakorlátozás nélkül. A szervizszolgáltatás fenntartása érdekében a DMG MORI világszerte 2.000 orsót tart raktáron, ezek egy része új, másik része pedig felújított darab. A készlet biztosítja, hogy 24 órán belül az esetek 96%-ában rendelkezésre áll a megfelelő főorsó a javításhoz.

geretsried, spindelservice, titel, 2014,

Világszínvonalú orsószerviz

Az orsócsere mellett kedvező árú helyszíni javítást is kínál a gyártó, garanciával. A DMG MORI szakemberei tapasztalatukat és a gyártói támogatást felhasználva professzionális szolgáltatást nyújtanak, a javításhoz pedig kizárólag gyári pótalkatrészeket használnak fel. Dr. Maurice Eschweiler kiemelte a korrekt árazást is az orsószerviz esetében: „A DMG MORI minden ügyfelének a leggyorsabb támogatást nyújtja, garanciával – mindezt pedig igen kedvező, korrekt áron.”

Forrás:DMG MORI

További információ:

A DMG MORI hivatalos honlapján.

Megosztás
[
    ]