Erőben más: az új Gimex

2014 kihívásokkal teli év volt a Gimex-Hidraulika Kft. számára. A generációváltás és telephelyfejlesztés sikeresen lezajlott, mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a cég nem csak a nettó 1 milliárd forintos álomforgalmat érte el, hanem a Business Superbrands 2015 minősítést is elnyerte. Ezzel a kitüntetéssel a győri Gimex olyan brandek, vállalatok sorába emelkedett, amelyek kiemelkedő sikereket értek el, illetve ezek fenntartását továbbra is szavatolják.

GIMEX_hidraulika_cikkbeAz áprilisban elhunyt alapító-tulajdonos, Görcs Imre életművének elismerése ez a díj, melyet 2015 júniusában nyert el a Gimex-Hidraulika Kft. Az elmúlt 20 évet sikerre vivő szellemiség jutalma ez, melynek továbbvitelében igazi kihívás rejlik: megőrizni egy élet munkájának esszenciáját, és hozzátenni mindazt, mellyel továbbra is eredményes, piacának egyik meghatározó vállalkozása tud maradni a Gimex a 21. században is.

A megújulni-tudás ma kulcskérdésnek számít. A piac felgyorsult, innovációkkal teli világában már nem elég az újításokat alkalmazni a cégeknek, elébe kell menni azoknak. Ehhez a kérdéshez való hozzáállás a cég piaci helyzetét kiemelheti, vagy akár alá is áshatja. 20 évvel ez előtt teljesen más tendenciák, elvárások határozták meg a keresletet, a vállalkozásoknak sokkal több idő állt rendelkezésükre, hogy reagáljanak a változásokra. Ebben mutatkozik meg a nagy kihívás. A mai változékony, interaktív, fogyasztók által markánsan befolyásolt gazdasági környezet nem tud várni, ezért azok a vállalatok lesznek sikeresek, akik elébe mennek a problémáknak. Ezzel megőrzik piaci pozíciójukat, partnereik pedig minden igényükre megoldást kell, hogy kapjanak.

A „Superbrands” díjat megítélő Brand Council független szervezet 1995-ben Nagy-Britanniában jött létre. Magyarország 2004-ben kapcsolódott be a Superbrands programba, mely a legkiválóbb fogyasztói márkákat, illetve a legkiválóbb üzleti márkákat díjazza. Egyfajta védjegy ez a feltételeknek eleget tevő márkák, vállalkozások számára, mely minden esetben minőségjelző, és lehetőségeket nyújt a megbízható minőség kiemelkedésére.

A független és önkéntes szakértőkből álló bizottság a világ kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt a jelöltekről: „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.” A kiválasztás alapjául a Bisnode csoport által létrehozott Bisnode Rating kockázatossági mutatószám szolgál, illetve az éves árbevétel, valamint az iparági szövetségek, szakmai szervezetek által tett ajánlások. A módszertan olyan cégminősítést biztosít, ami egyedülálló előre jelző képességű a magyar piacon is.

Írta:Gál-Borszuk Anikó

Gimex-Hidraulika Kft.

További információ:

A GIMEX-Hidraulika Kft. honlapján.