A jelöléstechnikai megoldások éllovasa, a Gravotech Group új vállalati szervezetet és új logót mutatott be

G. Guyard és F. Rivet

G. Guyard és F. Rivet

A legfontosabb mérföldköveknek a számítógépes vezérlés 1982-es, a mikropont beütés 1986-os, a lézermetszés 1994-es, ill. a GravoStyle vezérlés 1996-os bevezetése bizonyultak.A Gravotech sikertörténete 1938-ban kezdődött az USA-ban a New Hermes megalapításával, ami végül 1950-ben Európában a Gravograph lett. 2003-ban a Technifor is csatlakozott a csoporthoz és hamarosan követte a Type3 és a 3Design szoftverek megalkotója, a Vision Numeric. A Gravotech mindig jeleskedett az innovációs kultúra és folyamatos nemzetközi fejlesztés terén. A cég folyamatosan növekszik: a 29. leányvállalat októberben Dubaiban kezdi meg működését.

A forgalom 2011-ben 11,5%-kal növekedett, az értékesítés 86%-a nemzetközi piacon realizálódott. A közvetlenül, leányvállalatokon keresztül, vagy a viszonteladói hálózattal 100 országban jelen lévő, 900 alkalmazottat foglalkoztató Gravotech jelenleg vitathatatlanul világelső a permanens jelöléstechnika terén. «Jelenleg egyetlen versenytársunk sem akad, amely méretben megállná az összehasonlítást velünk, és amely ugyanolyan sokszínű megoldásokat és ugyanolyan szintű szolgáltatásokat lenne képes nyújtani szerte a világon,» mondja Gérard Guyard a csoport elnöke. Napjainkban világszerte 60.000 cég több mint 200.000 Gravotech gépet használ.

LOGO GRAVOTECH

A Gravotech Group a permanens jelöléstechnikára szakosodott, berendezéseinek köre négy fő technológiát ölel fel: lézer, mechanikus gravírozás, előrajzolás és mikropont beütés. A technológiai sokszínűség számos anyagra és kompatibilis fogyóeszközre alkalmazható.

 

A négy Gravotech márka valamennyi permanens jelöléstechnikai igénynek megfelel:

– A Gravograph világelső a lézer- és mechanikus gravírozás terén, megoldásai lefedik a tárgyjelölést, -azonosítást és -testreszabást, valamint a precíziós alkatrészek termelését is.

– A Technifor a nyomon követhetőség permanens jelöléstechnikával történő biztosítására specializálódott, a kódolást közvetlenül a részeken végzi. A Technifor egyben lézeres és előrajzolási megoldásokat is kínál az ipari jelölésekhez és világelső a mikropont beütés terén.

– A Propen a csoport disztribútor márkája és integrációt nem igénylő egyszerű jelölési megoldásokat kínál. A Propen 28 ágazatára 300 forgalmazó hagyatkozhat az ügyfelek igényeinek jobb kiszolgálása érdekében.

– A Type3 kifejezetten az ékszeripar és a művészi alkotások számára kínál CAD/CAM szoftvereket.

 

A Gravotech jelenléte életünk minden szegletében érezhető az általunk vezetett autóktól és repülőgépektől a csészékig és kulcstartókig. A luxuscikkek gyártói, mint például a Jaeger LeCoultre, a Diageo-Johnnie Walker, a Mont Blanc és az Estée Lauder szintén a vezető jelöléstechnikai gyártóra hagyatkoznak a gravírozásban. Amennyiben a szabványos jelöléstechnikai megoldás véletlenül nem felel meg az ügyfelek követelményeinek, a Gravotech válogatott csapata a pontos vevői előírásokhoz szabja azt. A Gravotech történelme során számos innovatív megoldással válaszolt az ipar kihívásaira: VIN (járműazonosító szám) jelölési megoldások egy nagy autóipari csoport, ill. személyre szabott jelöléstechnika egy nagy kozmetikai vállalat részére.

 

GRAVOTECH termék

 

Szinergiák optimalizálása

Közel 10 éve lett prioritás, hogy a cég különböző márkáinak legjobb technológiáit és szolgáltatásait összevonják annak érdekében, hogy az ügyfeleknek optimális támogatási szintet és még innovatívabb termékeket kínáljanak. Minden márka műszaki know-how-ja bekerült a többi szolgáltatásai közé is. Három integrációs lépés indult el, vagy van a befejezés közelében. Az első lépés az értékesítési és szolgáltatási tevékenységek egyetlen leányvállalatban történő összevonása volt. A második célja a forgalmazás és szerviz három központjának létrehozása volt: Atlanta Észak-Amerikának, Shanghai egész Ázsiának és Troyes Európának, Afrikának és a Közel-Keletnek.

A harmadik lépésben megszilárdították a Gravotech K + F tevékenységét a franciaországi központban és a kínai kiegészítő csoportban. Célul tűzték ki, hogy technológiai szinergiákban dolgozzanak két fókuszponttal. Először is, a cég a lézertechnológiát tette stratégiai prioritássá. Másodszor, a csoport egységes szoftver megoldást dolgozott ki minden berendezésére. Ehhez a Gravotech a legjobb a know-how-it kombinálta, ami lehetővé tette, hogy most ultra-nagy teljesítményű megoldásokat kínáljon 2D/3D technológiákhoz, CO2 lézerekhez, YAG- ill. fiber lézerhez. A nemzetközi gazdasági válság ellenére a K + F költségvetés még mindig a forgalom mintegy 5%-át teszi ki. «Stratégiánk középpontjában az innováció, a megoldások és a szolgáltatások minősége áll,»állítja Franck Rivet, a csoport alelnöke.

 

A Gravotech ügyfeleinél jelentkező előnyök

A nagyon változatos Gravotech megoldások az autóipari óriások gravírozó műhelyeit, valamint a luxus- és bőripart célozzák. Több mint 100 országban 60.000 ügyfél részesül a Gravotech új technológiai fejlesztéseiből és az alábbi versenyelőnyökből:

– A cég széles termékskálájának köszönhetően az ügyfelek biztosak lehetnek abban, hogy az igényeiknek legjobban megfelelő technológiát fogják megkapni. «Más szóval, nem az egyetlen, általunk kínált technológiát próbáljuk eladni!» mondja Gérard Guyard.

– A Gravotech ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást és támogatást kínálja világszerte az összes ügyfele számára. A vállalat emellett nem csak gépeket szállít (a gépek a Gravotech forgalmának mindössze 50%-át adják), de egyben szoftvereket és szervizt is kínál. «Úgy szerveztük meg magunkat, hogy 30 országban legyünk jelen a teljes termékskálával és ugyanazzal a szolgáltatással,» teszi hozzá Franck Rivet.

– A Gravotech Group igazi összhangot teremt a szoftver és a firmware terén, amely lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy a gyártási adatok megőrzése mellett váltsanak jelölő technológiát.

 

A Gravotech a világ legnagyobb vállalataival működik együtt, amelyek változatos gravírozási megoldásokat igényelnek a nyomon követhetőség érdekében. Az új Gravotech Group képes megfelelni minden igényüknek, nyereségessé teszi őket és versenyelőnyt biztosít számukra.

 

A legfontosabb tények:

– Az egymást követő harmadik évben kétszámjegyű növekedés a nemzetközi gazdasági válság ellenére

– Két év alatt négy új fiók

– Az elmúlt évtizedben az éves forgalom 5%-át forgatták vissza K + F-be

– A 29 leányvállalatból és több mint 300 forgalmazóból álló hálózat segítségével a világ minden részén képes az ügyfelek rendelkezésére állni

GRAVAOTECH Termék logók

További információ

A Gravotech honlapja.

Elérhetősége: Gravotrade 1089, Budapest, Rezső tér 15. Kontakt: Kásáné Kaczur Krisztina – Tel: +36 1 323 1221 email: marketing@gravotrade.hu